Nastalo meranie, skúšanie a výroba...Ohnúť vzorku s kartónu, potom ohnúť to na plechu, primerať, znova ohnúť, primerať, nastehovať, primerať, ohnúť a tak dokola až kým som to tam nenamontoval.
Pokus spraviť diery na vetranie bol iba na čele v podobe pár dierok. Teraz som za to vďačný pretože mám krásne chránený motor od ,,všeho zlého" a pokiaľ to nepreháňam s hlbokými kalužami tak po odokrytí sa mňa servisák spýta ,,nemenil som to pred týždňom"?..
Výhodou je aj zakrytovanie zvodov, kde pri 52 tis vyzerajú ako nové, a pritom mnoho motoriek s 20tis. má zvod v niekoľkonásobne horšom stave.
Kryt navonok nevyzerá ako z výstavy, ani ako odborná práca, je to prvý pokus na ktorom sa človek učí, no za iné ,,cedítka" by som to nemenil. A navyše...výborne chráni..
Plán bude spraviť nový, už aby trošku vyzeral no dierok tam veru nepridám..
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára