Problémy boli dva: cena a menšia funkčnosť pri jazde. Teda, funkcia je výborná, ale original stojan chytáte v ľavotočivých zákrutách veľmi často, a ten od Sw-motechu je na tom o niečo lepšie, ale horšie v tom, že je nízko položený a znova ho chytáte v zákrutách, na obrubníkoch, a v offroade ani nehovoriac.
Problém bol nastolený ako niečo čo sa dá riešiť. Tak nastali skúmania, možnosti, meranie a skúšania. Prvý prototyp sa podaril spraviť za jednu celú sobotu! Zdá sa to ako veľmi veľa, no ten kto ho už robil, vie o čom to je.
Po výrobe prvého stojanu mňa napadla myšlienka začať vyrábať celý komplet sériovo. Čo znamenalo prípravu, robenie prípravkov a systém výroby. Celý stojan vy robený z pevného plného materiálu, kvalitne zváraný, zabrúsený, a povrchová úprava je zvolená prášková farba, teda komaxit.
Funkčnosť, teda výšku som vyriešil, takže nieje stojan nízko. Motorka sa na stojan dáva len o minimum horšie ako u iných, treba na to cvik a po pár pokusoch to ide ľavou zadnou.
Po dvoch rokoch, stále pokračujem vo výrobe, a úspechom mi je spokojnosť motorkárov.
Ostatné fotografie tu.
Začiatky výroby si pozriete na motoride.sk
Cena za stojan je stále rovnaká a to 70€.
Sergej,
V prípade otázok, či záujmu ma prosím kontaktuje buď cez formulár, alebo:
mail: sergej.design@gmail.com
mobil: +421915401755
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára