piatok 14. februára 2014

Kryt motora..

..o kryte som uvažoval ako prvé..už pred 4rokmi ale študentský režim a ceny iných ma donútili tvoriť a tvoriť za čo som teraz veľmi rád. Ciel bol jasný, spraviť niečo čo bude hlavne FUNKČNÉ a až potom to môže vyzerať dobre. Vždy som šiel cestou ,,načo mi je dačo pekné keď je to naprd". Listovanie rôznych katalógov, fotiek po nete, i keď v tej dobe taký kryt motora robený malo iba pár ludi v celej ČR a SR ani neviem kto mal.
Nastalo meranie, skúšanie a výroba...Ohnúť vzorku s kartónu, potom ohnúť to na plechu, primerať, znova ohnúť, primerať, nastehovať, primerať, ohnúť a tak dokola až kým som to tam nenamontoval.

Pokus spraviť diery na vetranie bol iba na čele v podobe pár dierok. Teraz som za to vďačný pretože mám krásne chránený motor od ,,všeho zlého" a pokiaľ to nepreháňam s hlbokými kalužami tak po odokrytí sa mňa servisák spýta ,,nemenil som to pred týždňom"?..

Výhodou je aj zakrytovanie zvodov, kde pri 52 tis vyzerajú ako nové, a pritom mnoho motoriek s 20tis. má zvod v niekoľkonásobne horšom stave.
Kryt navonok nevyzerá ako z výstavy, ani ako odborná práca, je to prvý pokus na ktorom sa človek učí, no za  iné ,,cedítka" by som to nemenil. A navyše...výborne chráni..

Plán bude spraviť nový, už aby trošku vyzeral no dierok tam veru nepridám..





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára